Skip to main content
Geen categorie

Geschiedenis

By 27 augustus 2024september 4th, 2024No Comments
 

Onze geschiedenis

Waar Stijn in 1997 begonnen is als kleine waterbedspeciaalzaak is hij, samen met Sandra, inmiddels uitgegroeid tot een volwaardige slaapspeciaalzaak. Niet alleen waterbedden dus maar een fraaie mix van slaapsystemen met pockets, latex, gel of lucht. Prachtig vormgegeven in het shop-in-shop principe waarbij merken allen een eigen “ruimte” hebben. Denk hierbij aan aparte boxspring-studio’s maar ook met ledikanten en zelfs een “technische” studio met alleen bodems en matrassen.

Bekijk hieronder hoe de “jonge” Stijn’s Slaapstudio getransformeerd is naar een “volwassen” Slaapstudio Stijn.

2024

2024: Huisstijl

Vijf jaar na de introductie van onze nieuwe huisstijl hebben we de vorm iets aangepast. Die aangepaste vorm kun je goed zien op onze Volkswagen ID. Buzz.

2022

2022: Luxe ontvangstplekken

In de showroom realiseerden we twee luxe ontvangstplekken, we vernieuwden de bedtexielkast, het plafond en alle ledverlichting. Daarnaast vierden we in 2022 ons 25-jarig jubileum.

2019

2019: Verfrissing

Verandering van de hele huisstijl doorgevoerd in naam, vorm en kleur met behoud van service en kwaliteit. De matrassenkast is vernieuwd en vergroot naar 50 stuks. En we werken CO2-neutraal door onze zonnepanelen!

2015

2015: Puntjes op de i

Vloerbedekking in de gehele showroom vernieuwd. Net als de bedtextielkast, de balie en de koffiehoek. We hebben het oude type ledverlichting vervangen door nieuwe leds.

2010

2010: Winkel in nieuw jasje

Binnen hebben we nieuwe merkstudio’s gemaakt met ledverlichting. Aan de buitenkant een nieuwe luifel met ledreclame en het hele pand grijs geverfd.

2007

2007: Shop in shop

Compleet nieuw interieur met shop-in-shop. Ieder beddenmerk heeft zijn eigen plek in de winkel waar diverse bedden opgesteld staan.

2005

2005: Slaapgarantie

Introductie van slaapgarantie! Voor het bed dat het beste bij je past. Ook de voorpui verbouwd met een nog vriendelijker entree door een automatische schuifdeur en de ramen extra geïsoleerd.

2002

2002: Uitbreiding

De huisstijl aangepast van ecru-rood naar geel-zwart. De winkel uitgebreid naar 550 m² met allerlei soorten kwaliteitsbedden. De nieuwe slogan: Tijd voor kwaliteit.

2000

2000: Kleine update

De winkel vergroot naar 200 m2 en de collectie uitgebreid met boxsprings, matrassen en meer bedtextiel.

1997

1997: Opening

Op 1 november 1997 zag de Slaapstudio het eerste levenslicht. Stijn begon zijn slaapspeciaalzaak als waterbedspecialist. 120 m² gevuld met softside waterbedden en bedtextiel.